środa, 26 października 2011

Identyfikator IFF/IR



Zamierzamy wprowadzić do naszej oferty nowe naszywki/patche. Posiadają one identyfikator IFF/IR działający w paśmie podczerwieni oraz świetle widzialnym, służą do szybkiego rozpoznania wojsk własnych w nocy lub warunkach ograniczonej widoczności. Posiadają specjalną strukturę materiału przypominającą plaster miodu, mocowane są za pomocą rzepu Velcro i dostępne w wielu rozmiarach oraz trzech wersjach:
GEN I - po oświetleniu podczerwienią lub światłem, świecą kolory oprócz czarnego,
GEN II - po oświetleniu podczerwienią lub światłem, świeci tylko kolor czarny,
GEN III - po oświetleniu podczerwienią lub światłem, świeci kolor czarny, biały jest materiałem fotoluminescencyjnym, po naładowaniu światłem świeci w ciemności jasnozielonym światłem.

W ofercie mogą znaleźć się naszywki z flagami, morale patche, identyfikatory wewnątrz drużynowe, funkcyjne (MED, EOD, CCT) czy też grupy krwi.

Może Wy macie pomysł, co byście chcieli zobaczyć na takiej naszywce? Piszcie śmiało w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz